Cleandesk

content image

Opruimen is verschrikkelijk (bevredigend)

Uitgeput na een dag werken. Moe van alle rommel om je heen. Door de onwerkbare chaos op het werk weet je niet meer waar je mee moet beginnen. Hoe kun je nou slimmer werken zonder al te moe te worden?

Door te opruimen!

Opruimen kan een dag kosten, maar doorwerken in rommel duurt langer. Rommel maakt je werkplek onoverzichtelijk, je raakt uitgeput van al die rommel. Je bent veel tijd kwijt met dingen en zaken op te zoeken. Orde scheppen in een werkomgeving die chaotisch is zorgt ervoor dat je werk weer overzichtelijk wordt. 

Met de praktische tips en adviezen helpen we je op weg om van jouw werkplek een prettige werkomgeving te creëren. Alleen dan kun je je focussen op dat wat er ècht toe doet.

 

content image

Tijd
1 dagdeel praktisch aan de slag.

content image

Prijs: 275,-*
Tip: check of er opleidingsbudget beschikbaar is.
* Excl. BTW en 0,35 reiskosten p/km

content image

Locatie
Op je eigen werkplek.

content image

Wist je dat een medewerker gemiddeld 6 tot 8 weken per jaar kwijt is met het zoeken naar bestanden, e-mails en losse notities? Als er dan ook nog sprake is van chaos, kun je daar nog eens 2 weken bij optellen + de stress die het iedere dag weer geeft als je iets kwijt bent. Dat kost een werkgever gemiddeld 1,5 maandsalaris per medewerker per jaar. Je kunt dus wel nagaan wat je kunt besparen voor de organisatie als er opgeruimd gewerkt wordt.