content image

Het team heeft een persoonlijke training time management gehad van Isabel. Dit heeft ze veel opgeleverd. Door de training heeft het team weer grip op de tijd, gebruikt iedereen nu de digitale agenda, maakt een takenlijst van binnenkomende mail en weet de tijd beter in te plannen. Hierdoor gaan ze niet meer naar huis met het idee dat ze sommige mails niet gelezen hebben of dreigen kwijt te raken. Want ze hebben geleerd dit meteen goed weg te zetten. Dit heeft ze een gevoel van rust gegeven. Ze hebben weer overzicht.  

Teamleider Sociaal Wijkteam

content image

De begeleiding was boven mijn verwachting. Ik vond het sterk dat Isabel zich niet uit het veld liet slaan dat ik aangaf “binnen een uurtje klaar te zijn”. Isabel kon snel de effectiviteit aangeven van een andere manier van werken wat mij motiveerde en dat ik het nu nog vasthoud.

Sociaal Werker Sociaal Wijkteam 

content image

Wij hadden behoefte aan een tool voor onderling samenwerken aangezien onze adviseurs elkaar veelal niet fysiek ontmoeten. POF heeft ons dit eigen gemaakt middels OneNote, een automatiseringsoplossing die wij reeds al in huis hadden en in ons office pakket zat. Vaak heb je blijkbaar meer middelen in huis dan dat je je realiseert. Isabel heeft ons niet alleen getraind maar ons ook per persoon geleerd dit te integreren in onze dagelijkse werkzaamheden. Super!

Directeur HRM-Friesland

content image

Isabel geeft zeer goede uitleg van bijvoorbeeld het organiseren van werkzaamheden en taken op kantoor. Hierdoor ervaar ik meer overzicht en rust. Ook heeft ze handige tips en uitleg gegeven over de computer. Ik besteed nu minder tijd aan het zoeken naar documenten en hou meer tijd over voor mijn overige werkzaamheden. Ze laat het je zelf doen en daardoor leer je het snel. Ik heb er zeer veel aan gehad, ik ben goed tevreden.

Projectleider Bouwbedrijf

content image

De begeleiding was prettig en op maat toegesneden. Ik had ideeën over hoe Isabel me zou kunnen helpen. Daar is ze in meegegaan. Dat vond ik sterk van haar, temeer daar ik de indruk had dat mijn ideeën niet geheel strookten met de hare.

Teamassistent Sociaal Wijkteam 

content image

Helemaal super om even een zetje te krijgen van Isabel Bosklopper.
Dat had ik even nodig in mijn werk als werkvoorbereider van een meubelfabriek. Dagelijks komen er diverse zaken voorbij die aandacht nodig hebben zoals calculatie, inkoop, orderverwerking, vragen van klanten en collega’s e.d. Om dit allemaal te stroomlijnen maak ik nu veel meer gebruik van de mogelijkheden van outlook. Ik had me daar eerder niet in verdiept, ik had daar op mijn manier geen tijd voor maar zie nu dat een kleine investering mij enorm veel tijd oplevert. Vooral het gebruik van ‘taken’ in outlook, waarmee ik mijn werkzaamheden kan plannen en dus niet bang hoef te zijn dat ze uit beeld raken, geeft mij rust in de kop. Hetzelfde geldt voor de structuur in mijn computerbestanden waardoor ik veel gemakkelijker kan zoeken. Isabel werkt heel praktisch en heeft goede ideeën om de mappenstructuur in te richten.  In een paar uurtjes staan alle bestanden in de juiste mappen waardoor er veel meer overzicht ontstaat. Daar komt nog bij dat zij mij een spiegel heeft voorgehouden m.b.t. mijn werkplek. Voorheen was mijn bureaublad bedekt met papieren, nu opgeruimd, helemaal super.